بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران از خانه آتنا

بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران از خانه آتنا


روز یکشنبه پنجم دی ماه خانم دکتر شارقی مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری تهران به همراه خانم سجادیان مشاور فرماندار تهران در امور بانوان و خانواده از موسسه آتنا بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی آتنا، در این برنامه که دوساعت به طول انجامید خانم ها شارقی و سجادیان از قسمت های مختلف خانه آتنا:  کارگاه اشتغالزایی، مهدکودک، اتاق مشاورۀ روانشناسی و مصاحبه مددکاری و... بازدید کردند و ازنزدیک در جریان فعالیت های موسسه قرار گرفتند. ایشان همچنین در جلسه ای گرم و صمیمی به گفتگو با تعدادی از اعضای موسسه نشستند و در برخی زمینه ها برای همکاری اعلام آمادگی  کردند.

دراین جلسه ابتدا کمیته های مختلف موسسه توسط خانم دکتر زهرا افتخارزاده مدیر عامل موسسه معرفی شدند، و پس از آن خانم دکتر شریف در مورد کمیته پزشکی و بیماران تحت پوشش موسسه گزارشی ارائه کردند.سه نفر از داوطلبان موسسه نیز در این جلسه حضور داشتند.

از نکات حاشیه ای جلسه که مورد توجه مهمانان قرار گرفت پذیرایی با کیک داغ پخته شده توسط یکی از خانم های سرپرست خانواده موسسه بود که در قسمت آشپزخانه آتنا مشغول فعالیت و درآمدزایی است.

 پیشگیری، تاکید بر توانمند سازی افراد به جای برطرف کردن مستقیم نیازهایشان و عدم پرداخت مستقیم کمک های مالی، تاکید برحمایت همه جانبه از بیماران نیازمند و خانواده هایشان و نه تنها پرداخت قسمتی ازهزینه درمان، بحث وبررسی مسائل کودکان بدون شناسنامه و...از جمله موضوعاتی بودند که در این جلسه به عنوان دغدغه ها و فعالیت های آتنا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه گزارش تصویری این نشست را می توانید ببیند:


مطالب مرتبط

چرخ کارگاه خیاطی آتنا با همراهی شما می چرخد!

برای فعالیت روزافزون کارگاه خیاطی پذیرای هرگونه سفارش عمده هستیم. پس از اعلام نیاز زمستان گذشته برای تجهیز کارگاه خیاطی آتنا، ...

گزارش شماره شش؛ بازگشت تیم آتنا از مناطق زلزله زده

آخرین قاب از حضور در کرمانشاه پس از بررسی وضعیت منطقه در روزهای گذشته، تیم اعزامی آتنا بازگشت. با سپاس از ...

گزارش شماره نهم/ آغاز سفر دوم به مناطق زلزله زده

به گزارش روابط عمومی آتنا، امروز تیم آتنا سفر دوم خود به مناطق زلزله زده را آغاز کرد... .

اگر نظری دارید همینجا بنویسید 0 نظر